Oppstart
SkyDyn™ medlemsløsninger basert på Microsoft Dynamics 365 er komplette standardløsninger, utviklet spesielt for din bransje. Hver kunde får sin egen løsning isolert fra andre kunder. Arkitektur og teknologi legger til rette for at hver enkelt kunde skal kunne tilpasse funksjonalitet til sine unike behov.
Hverdagen i Skykontoret
Trenger dere en IT-leverandør, eller en digitaliseringspartner? Mange leverandører selger Microsoftlisenser og grunnleggende IT-tjenester, men vellykket digitalisering forutsetter etter vår erfaring innsikt i kundens bransje og rammevilkår. Skykontoret har i lang tid støttet mange organisasjoner i sivilsamfunnet med digitalisering basert på Microsoft 365.
- Unike og gode kundereferanser fra ledere i kundegruppen
- Veikart for digitalisering og bruk av AI
- Leverandørparaply - ett kontaktpunkt for alt av IT
- Personlig onboarding
- Tett dialog med kunder ved oppdateringer og endringer
- Hyppige lynkurs i Microsoft 365 appene
- Miniprosjekter for etablering av felles, digital praksis
- Avanserte backup- og sikkerhetsløsninger
Faglig utvikling
I dag må alle forholde seg til kunstig intelligens, som har potensiale til å endre bransjer og omdefinere jobber. Mange medarbeidere tar i bruk ChatGPT og andre private AI-løsninger på egenhånd. Men hvordan få nyttverdi og helhetlig bruk i organisasjonen, der en også sikrer at data ikke kommer på avveie og personvern ivaretas?
Skykontoret hjelper dere med å vurdere og ta i bruk kunstig intelligens og automasjon. Dette omfatter alt fra opplæring i standardløsninger som de ulike Copilotene fra Microsoft, til bruk av AI i produktutvikling.
- Alle kunder tilbys årlig workshop for strategisk plan for digitalisering og kunstig intelligens.
- Alle brukere hos alle våre kunder blir jevnlig invitert til kurs om bruk av AI og sikkerhet.
- Skykontorets lynkurs blir hyppig oppdatert etterhvert som stadig flere AI-funksjoner kommer.
- Vi har tatt i bruk Copilot, kunstig intelligens og automasjon i våre produkter.
Sosialt
Mange organisasjoner har for lengst fått Microsoft 365, men tar kontakt med oss fordi de ønsker å henge med i utviklingen og utnytte mulighetene bedre. Både vi og våre kunder har erfart at tradisjonelle kurs, ulike e-læringstilbud og andre «skippertak» ikke fungerer så godt.
Derfor legger Skykontoret vekt på kontinuerlige opplæring. Gjennom våre lynkurs får medarbeiderne i stedet jevnlig påfyll med digitale ferdigheter som kan tas i bruk samme dag. Da bygges kompetanse og digital kultur over tid.
- Lynkurs er inkludert i abonnementet, medarbeiderne melder seg på når det passer.
- Deltakerne kommer fra ulike kunder og bygger samtidig nettverk og utveksler erfaringer.
- Lynkursene gir ferdigheter i nye arbeidsmetoder, er korte og gjennomføres på Teams.
- Mange ulike temaer, for eksempel dokumentbehandling, personlig planlegging og prioritering, hybride møter og sikkerhet.
- De som ikke rekker lynkurs, kan se video opptak av kurset i kundeportalen.
- Korte ventetider og kunnskapsrike medarbeidere.
- Døgnåpen kundeportal med historiske saker, kunnskapsartikler, videoopptak av lynkurs og annet nyttig.
- Personlig onboarding av nye brukere
- Komplett administrasjon av Microsoft 365
- Støtte for både PC og Mac
- Kontorer i Oslo sentrum
Vi har følgende ledige stillinger:
Om stillingen:
Interessert i denne stillingen?
Om stillingen:
Interessert i denne stillingen?
Om stillingen:
Interessert i denne stillingen?
Om stillingen:
Interessert i denne stillingen?
Om stillingen
Vi er alltid på utkikk etter nye talenter!
Dersom ikke det er en stilling ledig som passer for deg kan du sende oss en åpen søknad, der du forteller oss hvilken stilling som ville passet for deg, og hvordan dette vil passe hos Skykontoret.
Interessert i denne stillingen?
Flere historierfra våre kunder
Mange av våre kunder er velkjente organisasjoner i sivilsamfunnet som betyr mye for mange mennesker. Tidlig tilgang til nettskyløsninger og ukentlig lynkurstilbud for alle ansatte har bidratt til effektiv modernisering.
Her forteller ledere og nøkkelmedarbeidere hos kundene om nytteverdien av samarbeidet.
Norges Blindeforbund
Norges Blindeforbund har med stor suksess samarbeidet med Skykontoret for å styrke den digitale kompetansen i organisasjonen.
Norsk Kommunalteknisk Forening
For å ruste seg for fremtiden valgte NKF også å implementere medlemsløsningen SkyDyn for medlemsoppfølging, med integrert økonomisystem.
Skiforeningen
Vi valgte Skykontoret på grunn av SkyDyn, deres kunnskap om målgruppen og gode referanser.
Søk stilling hos oss
Fyll inn personalia, så tar vi kontakt for en uforpliktende prat.