Profesjonell saksbehandling gir god medlemsservice

I likhet med mange andre medlemsorganisasjoner har Norsk Kennel Klub hundrevis av saker og henvendelser fra medlemmer og klubber hver eneste dag. Saksbehandlingen foregår på e-post og telefon. Dette gjør det utfordrende å følge med på om henvendelsen har blitt besvart, å finne ut hva historikken på dette medlemmet eller denne saken er samt samarbeide med kolleger på en effektiv måte for å tildele riktige saker til riktig person. Det er heller ikke støtte for å oppdatere medlemmene om status på saken automatisk, og dette resulterer i mange nye henvendelser fra medlemmer for å sjekke status på sakene. 

Rask og profesjonell saksbehandling er av stor betydning for godt eksternt omdømme og tilfredse medlemmer. Av den grunn har Norsk Kennel Klub investert i en saksbehandlingsportal som gir administrasjonen muligheten til å fokusere på medlemmene og yte god medlemsservice.

Ved bruk av saksbehandlingsportalen kan saksbehandlerne klassifisere og prioritere innkomne saker, tilordne saksbehandler og deretter fullføre saksbehandlingen i portalen uten at det er nødvendig å sende en eneste e-post. Medlemmene får en automatisk oppdatering når status på saken er endret, og kan logge på og se historiske saker også.

Se demo av NKKs saksbehandlingsportal her:

Det nye saksbehandlingssystemet med selvbetjent portalløsning øker kvaliteten på medlemsservice og tilfredsheten hos medlemmer og ansatte.

Ønsker du å vite mer om selvbetjeningsløsninger basert på Dynamics 365? Ta gjerne kontakt med oss.